Konkursas viešosios įstaigos „Akmenės būstas“ direktoriaus pareigoms užimti
Akmenės rajono savivaldybė skelbia konkursą viešosios įstaigos „Akmenės būstas“ direktoriaus pareigoms užimti.
Viešosios įstaigos „Akmenės būstas“ direktorius į pareigas skiriamas konkurso būdu penkerių metų kadencijai.
Mėnesinė alga (neatskaičius mokesčių) – 1953,00 Eur.
Darbo vieta – Naujoji Akmenė.
Viešosios įstaigos „Akmenės būstas“ direktoriaus pareigybės paskirtis: organizuoti Įstaigos veiklą, vadovauti Įstaigai įgyvendinant pagrindinius Įstaigos tikslus ir uždavinius, užtikrinti efektyvų Įstaigai patikėto turto naudojimą, saugumą, organizuoti ir vykdyti Įstaigos įstatuose numatytą veiklą, realizuoti Įstaigos veiklos strategiją.
Bendrieji kvalifikaciniai reikalavimai:
- mokėti valstybinę kalbą pagal trečiąją valstybinės kalbos mokėjimo kategoriją, nustatytą Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2003 m. gruodžio 24 d. nutarimu Nr. 1688 „Dėl valstybinės kalbos mokėjimo kategorijų patvirtinimo ir įgyvendinimo“;
- turėti aukštąjį universitetinį išsilavinimą (ne žemesnį kaip bakalauro kvalifikacinį laipsnį) arba jam lygiavertę aukštojo mokslo kvalifikaciją.
Specialieji kvalifikaciniai reikalavimai:
- išmanyti ir gebėti taikyti Lietuvos Respublikos įstatymus, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimus, aplinkos apsaugos ministro įsakymus bei kitus teisės aktus, reglamentuojančius privalomuosius reikalavimus, susijusius su daugiabučių gyvenamųjų namų bendrojo naudojimo objektų, taip pat įstatymų nustatyta tvarka daugiabučiam gyvenamajam namui priskirto žemės sklypo valdymu, naudojimu, priežiūra ir kitokiu tvarkymu, darbo santykių organizavimą;
- išmanyti ekonomikos, teisės, vadybos, finansų, personalo valdymo, administravimo bei darbo santykių reguliavimo pagrindus ir gebėti taikyti šias žinias organizuojant ir planuojant veiklą;
- gebėti nustatyti rizikingas Įstaigos veiklos sritis ir taikyti tinkamus krizių valdymo modelius, siekti teisėtumo, ekonomiškumo, efektyvumo, rezultatyvumo, skaidrumo, strateginių ir kitų veiklos planų įgyvendinimo, turto apsaugos, informacijos ir ataskaitų patikimumo ir išsamumo, sutartinių ir kitų įsipareigojimų tretiesiems asmenims laikymosi ir su tuo susijusių rizikos veiksnių valdymo;
- išmanyti antikorupcinės aplinkos formavimo principus;
- mokėti naudotis šiuolaikinėmis technologijomis ir ryšio priemonėmis (dokumentų rengimo ir apdorojimo programomis, interneto naršykle (-ėmis), elektroninio pašto programa (-omis) ir kt.);
- turėti vadybinių kompetencijų, kurios apima gebėjimą planuoti ir organizuoti pavaldžių darbuotojų veiklą, siekiant optimaliais sprendimais gerinti visos Įstaigos ir kiekvieno darbuotojo darbo kokybę atsižvelgiant į vadovaujamos Įstaigos funkcijas ir veiklos specifiškumą, taip pat prižiūrėti ir kontroliuoti Įstaigos darbą.
Pretendentų dokumentai teikiami iki 2023 m. liepos 11 d. įskaitytinai el. būdu (per VATIS Prašymų teikimo modulį).
Smulkesnė informacija skelbiama Viešojo valdymo agentūros interneto svetainėje.
Telefonas pasiteirauti – (8 425) 59 730, nuo 2023 m. birželio 26 d. – (8 425) 59 732, mob. tel. +370 604 46008.